Direktlänk till inlägg 11 november 2015

Tidsslöseri

Av Lisa - 11 november 2015 15:51

Jag ska börja kolla mindre på tv i framtiden. Den är ju egentligen helt meningslöst att sitta och titta på tv på kvällarna bara för att man inte har något bättre för sig. Det finns så mycket annat att göra här i livet. Tänk hur mycket tid man har slösat bort genom att titta på tv. Man kunde ha använt tiden till att göra något vettigt istället. Jag ska till exempel börja träna istället för att titta på tv på kvällen. Det kommer kännas betydligt bättre och jag kommer komma i form, något som jag har velat länge. Det är klart man blir tjock om man sitter i soffan och kollar på tv hela kvällen. Sen är det ju så att man gärna vräker i sig godsaker när man tittar på tv eftersom det är så tråkigt egentligen.


Det är klart att det kan vara trevligt att se något bra program på tv ibland men det får inte gå till överdrift så att man bara sitter och slötittar på ingenting.


Det finns så mycket annat som jag skulle vilja göra men som jag inte har orkat ta tag i riktigt och då kanske det är bekvämt att bara sätta sig i soffan och slötitta på tv så att man slipper tänka på det.


 


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 4 oktober 2016 09:53

Vill man ha en liten summa pengar snabbt så är ett smslån eller snabblån ett perfekt val. Det finns situationer då man helt enkelt inte har något annat val än att låna pengar. Det är ingen ideal lösning naturligtvis eftersom det oftast är väldigt hög...

Av Lisa - 12 juli 2016 17:08

Har sett väldigt snygga fototapeter på nätet. Man blir lite sugen på att köpa dessa fondtapeter till hemmet. Kolla dom här bilderna så förstår man vilka möjligheter det finns med fototapeter i vardagsrummet. Vilken utsikt!             Här...

Av Lisa - 24 november 2015 13:33


Jag börjar bli riktigt sugen på att renovera badrummet även om det kommer bli lite dyrt. Jag tycker ändå att det är värt pengarna och dessutom så är det en investering som höjer värdet på lägenheten. Det är mycket möjligt att jag kommer att sälja läg...

Av Lisa - 5 november 2015 20:52

Akne är ett stort problem för många och det kan vara väldigt frustrerande att ha problem med huden. Det är inte bra för självförtroendet och det kostar pengar att prova alla kurer som sägs kunna hjälpa mot akne. Här kommer lite tips om man lider av...

Av Lisa - 3 november 2015 17:49


Jag ser till att det alltid är rent hemma hos mig. Det tar inte särskilt lång tid att städa upp och det är en härlig känsla att ha det snyggt och rent i hemmet. Dessutom så är man alltid reda för besök och man behöver inte tacka nej till besök bara f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards