Alla inlägg den 24 november 2015

Av Lisa - 24 november 2015 13:33

Jag börjar bli riktigt sugen på att renovera badrummet även om det kommer bli lite dyrt. Jag tycker ändå att det är värt pengarna och dessutom så är det en investering som höjer värdet på lägenheten. Det är mycket möjligt att jag kommer att sälja lägenheten och då kommer jag få tillbaka pengarna i alla fall och då är det inget att dra ut på. Det är ju synd att renovera precis innan man flyttar för då har man ju inte fått glädjen att ha ett nyrenoverat badrum. Klart att badrummet är som finast precis när det är nyrenoverat men jag tror inte att det kommer att bli någon större skillnad efter några år, kommer nog se lika snyggt ut som när det var nyrenoverat.


Jag gillar ju att renovera själv och det blir ju betydligt billigare att köpa materialet och göra allt själv men jag vet inte om man vågar göra det när det handlar om badrum. Det är viktigt att det blir bra gjort så att det inte uppstår några fuktskador. Ska kolla runt lite efter byggföretag så att jag vet vad priserna ligger på ungefär.  Man kan hitta bra information på www.byggföretag.net


 

Något liknande hade jag tänkt mig, väldigt snyggt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards