Direktlänk till inlägg 4 oktober 2016

Ekonomiska nödsituationer

Av Lisa - 4 oktober 2016 09:53

Vill man ha en liten summa pengar snabbt så är ett smslån eller snabblån ett perfekt val. Det finns situationer då man helt enkelt inte har något annat val än att låna pengar. Det är ingen ideal lösning naturligtvis eftersom det oftast är väldigt hög ränta på dessa lån. Men det kan vara ett alternativ om man inte har några pengar och en brådskande utgift måste betalas. Det finns faktiskt möjlighet att låna pengar utan att behöva betala någon avgift eller ränta. Vissa långivare erbjuder nya kunder att låna gratis. Detta är ett sätt att locka nya kunder på och det kan man med fördel utnyttja som ny kund. Om man ofta befinner sig i en situation då man behöver ta ett snabblån så måste man naturligtvis se till att få ordning på sin ekonomi. Ett Smslån kan vara ett bra alternativ vid speciell nödsituationer men det bör inte vara så att man söker om ett smslån under upprepade tillfällen under en kort period för då har man problem med sin ekonomi och detta borde man i första hand se över istället för att låna pengar via snabblån eller smslån. Många hamnar i situationen att man lånar ett smslån utan att kunna betala tillbaka lånet. Då hamnar ärendet hos kronofogden och man kan få en betalningsanmärkning vilket sedan kan göra att man får svårt att få ett lån beviljat i framtiden.


Det finns många bra lånsajter online och jag kan rekommendera smslåndirekt (besök här).


Personligen händer det att jag tar ett smslån vid vissa tillfällen då jag behöver pengar snabbt men då vet jag alltid att jag kommer att ha möjlighet att betala tillbaka lånet i tid.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 12 juli 2016 17:08

Har sett väldigt snygga fototapeter på nätet. Man blir lite sugen på att köpa dessa fondtapeter till hemmet. Kolla dom här bilderna så förstår man vilka möjligheter det finns med fototapeter i vardagsrummet. Vilken utsikt!             Här...

Av Lisa - 24 november 2015 13:33


Jag börjar bli riktigt sugen på att renovera badrummet även om det kommer bli lite dyrt. Jag tycker ändå att det är värt pengarna och dessutom så är det en investering som höjer värdet på lägenheten. Det är mycket möjligt att jag kommer att sälja läg...

Av Lisa - 11 november 2015 15:51


Jag ska börja kolla mindre på tv i framtiden. Den är ju egentligen helt meningslöst att sitta och titta på tv på kvällarna bara för att man inte har något bättre för sig. Det finns så mycket annat att göra här i livet. Tänk hur mycket tid man har slö...

Av Lisa - 5 november 2015 20:52

Akne är ett stort problem för många och det kan vara väldigt frustrerande att ha problem med huden. Det är inte bra för självförtroendet och det kostar pengar att prova alla kurer som sägs kunna hjälpa mot akne. Här kommer lite tips om man lider av...

Av Lisa - 3 november 2015 17:49


Jag ser till att det alltid är rent hemma hos mig. Det tar inte särskilt lång tid att städa upp och det är en härlig känsla att ha det snyggt och rent i hemmet. Dessutom så är man alltid reda för besök och man behöver inte tacka nej till besök bara f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards